Amit a jó cikkmarketingről tudni érdemes.
Egy jó cikk-marketingkampány drámai eredményeket hozhat az online üzlettulajdonosok számára, akik bővíteni kívánják potenciális ügyfélkörüket. A cikkmarketing azonban többet jelent, mint pusztán írást. Vannak egyszerű lépések, amelyek megsokszorozhatják a cikkek hatékonyságát. Ez a cikk megoszt néhány tippet, amelyek segítségével elkezdheti saját cikk-marketing kampányát.
Tartsa naprakészen tartalmát. Ha az olvasók találkoznak egy régebbi cikkel, és rájönnek, hogy az elavult, azonnal távoznak. Meg kell próbálnia megőrizni a cikkek frissességét, amit egyszerűen megtehet a frissített cikkekre mutató hivatkozások hozzáadásával. Használja ki webhelye „Legújabb” vagy „Legnépszerűbb” funkcióit. Így még a régi tartalmak is pénzt termelnek önnek.
Ismerje meg díjszabását. A leányvállalatokkal együttműködő cégek különböző díjakat számítanak fel, néha attól függően is, hogy milyen marketing tevékenységet tervez számukra. Tekintse meg ezeket a díjakat, és ügyeljen azokra a díjakra, amelyek a szerződésben rejtett „indítási” díjak lehetnek. Ne fizessen valamiért, ha nem tudja, mi az.
Hozzon létre egy lépésről lépésre szóló útmutatót, amelyet követhet, amikor webhelyét vagy termékeit próbálja értékesíteni. A jól teljesítő vállalkozások azok a vállalkozások, amelyek az alapoktól kezdődően születtek, ami azt jelenti, hogy az üzlet mögött álló emberek egy átfogó tervből indultak ki, majd a sikerhez vezető utat követték.
Találjon egyedi és okos módot cikkének reklámozására. Az olvasók szeretik, ha egy író valami újat és érdekeset próbál ki. Megszokták, hogy a termékleírás/áttekintés/megveszem itt formátumot látják. Ha kitalál egy másik módot terméke reklámozására, az olvasók özönlenek, és általában vásárolnak.
Írjon kút főből. Ha leírja gondolatait a témával kapcsolatban, ahogy eszébe jut, a legjobb módja annak, hogy gördülékeny cikket készítsen. Ebben a szakaszban ne szánjon időt a lektorálásra vagy szerkesztésre, mivel ezzel csak elvonja a figyelmét arról, amit mondani akar.
Mielőtt elkezdené, keresse fel azt a témát, amelyről írni szeretne. Minél tájékozottabb előre, annál jobban fog hangzani a cikk. Megmutathatja tudását, és a cikkek megírása könnyű feladat lesz. Az olvasók az intelligens és könnyen olvasható tartalmakat részesítik előnyben.
Az egyik tipp, amit érdemes megfontolni a cikkmarketing megfontolásánál, hogy fontolja meg cikkírásának magánvállalkozóknak való terjesztését. Ez segít megsokszorozni a létrehozható cikkek számát, miközben megsokszorozza a nyereségét. Lehetővé teszi azt is, hogy az idejét jövedelmezőbb projektekre fordítsa.
Ne feledje, hogy a cikkeinek cselekvés-orientáltnak kell lenniük írásuk során. Még akkor is, ha egy történetet elmesél, vagy egy termék hatékonyságát dicséri, az ötlet végső soron az, hogy világos útmutatást adjon az embereknek az Ön által választott webhely vagy helyszín meglátogatásához. Hívja fel az embereket cselekvésre, ha azt szeretné, hogy cselekedjenek.
A marketingkampányhoz írt bármely cikk céljának egyszerűnek kell lennie. Az ötlet az, hogy egy informatív irodalmat adjunk át a releváns közönségnek, amelyben cselekvésre buzdítjuk az embereket. Bármi mást, amit egy cikkben megkísérel, az olvasók elvesztéséhez vezethet, és egyszerűen eltávozik az oldalról.
Azok a webhelytulajdonosok, akik cikkmarketinget használnak vállalkozásuk népszerűsítésére, nem csupán az online forgalom növekedését látják. Egy jó cikk-marketing stratégia nemcsak több webhelylátogatót biztosít, hanem arra is készteti a látogatókat, hogy megvásárolják azt, amit a webhely elad. Cikkek írásával és hatékony felhasználásával a webhelytulajdonosok nagy lendületet adhatnak vállalkozásuknak.