Kreatív módszerek az e-mail marketinghez
Ha nem tudjuk, hogyan építsünk ki egy erős rajongótábort, akkor sok webhely megbukik, és amikor az emberek kudarcot vallanak, kilépnek, és hagyják, hogy mások vigyék magukra azt a nyereséget, amelyet nekik kellene megszerezniük. Ha szeretné megtudni, mi kell ahhoz, hogy sikeresen építsen fel egy nagy rajongótábort az e-mail marketing segítségével, és sikeres legyen, akkor ez a cikk önnek szól.
Szeretné, hogy spammerként ismerjék? Ha e-maileket küld azoknak, akik soha nem iratkoztak fel rájuk, akkor valószínűleg spamként fogják bejelenteni az üzeneteket. Ez sérti a hírnevét, és ha túl sok panasz érkezik az üzeneteire, akkor IP-címét blokkolhatja.
Fontolja meg egy olyan sablon használatát, amely lehetővé teszi, hogy minden címzett személyre szabott üzenetet kapjon az üdvözlő üzenetben. Az emberek jobban reagálnak azokra az e-mailekre, amelyek személyesen szólítják meg őket, és kevésbé valószínű, hogy elutasítják az üzenetet. Ez a személyre szabás egyszerűen megvalósítható, és szorosabb kapcsolatot fog kialakítani az ügyfelekkel.
Ha azt szeretné, hogy e-mail marketingüzenetei sikeresek legyenek, győződjön meg arról, hogy rendelkezik engedéllyel elküldésére. Ha nem kap engedélyt a címzettektől, a lehetséges következmények a spamszűrőkbe való felvételtől egészen az internetszolgáltatók feketelistájáig terjedhetnek.
Ha e-mail marketinggel szeretne foglalkozni, tudnia kell, hogy engedélyt kell kapnia mindazoktól, akiket fel szeretne venni az e-mail-listájára. Ellenkező esetben megszaporodnak a spam-panaszai, és akár teljesen elveszítheti az ügyfeleket.
Ne lépjen kapcsolatba másokkal e-mailben engedély nélkül. A nem kívánt e-maileket általában spamnek tekintik, és figyelmen kívül hagyják vagy törlődnek anélkül, hogy elolvasnák őket. Az internetszolgáltató irányelveit is megsértheti, ha sok e-mailt küld az ügyfeleknek, akik nem akarják megkapni azokat.
Nagyon gyakori, hogy az emberek mobiltelefonon nézik az internetet ahelyett, hogy számítógépet használnának. Mivel ez a helyzet, ezt úgy kell megtennie, hogy a kiküldött e-mailek szélessége könnyen megtekinthető legyen mobiltelefonon. Győződjön meg arról, hogy ugyanezt tegye a céloldalán is.
Adja meg az ügyfeleknek a választás lehetőségét, hogy e-mail marketinganyagainak egyszerű szöveges változatát vagy formázott szöveges változatát szerezzék be. Az ügyfelek a hírlevélre való feliratkozáskor kiválaszthatják az általuk preferált opciót. Az egyszerű szöveges verziók nem tartalmaznak grafikát, így a lassabb kapcsolattal vagy túlságosan aktív spamszűrőkkel rendelkező ügyfelek értékelhetik ezt a lehetőséget.
Győződjön meg arról, hogy tiszta listán dolgozik. Ezáltal az eltöltött idő a megcélzott ügyfelekre irányul. A rossz ügyfelek megcélzása nem segít, és egy tiszta lista sokkal gyorsabban eljuttatja a megfelelő ügyfeleket. Tisztítsa meg listáját, és érje el a megfelelő ügyfeleket!
Az e-mail marketing erőfeszítéseit a legígéretesebb ügyfelekre kell összpontosítania. A kitartás minden e-mail marketingstratégia kritikus része, de a helytelenül elhelyezett kitartás meglehetősen káros lehet; ezért ügyeljen arra, hogy megértse a különbséget a jó és a rossz kitartás között. A nem megfelelő ügyfelek megtévesztése rossz akaratot vált ki, és olyan erőforrásokat pazarol, amelyeket más ügyfeleknél használhat fel.
Sok e-mail kliens e-mail előnézeti funkciója működjön az Ön számára. Az előfejlécek lényegében magából az e-mailből származó karakterek kezdeti sorát jelentik, kiemelt szövegként jelenítve meg. Sok e-mail kliens, például a Google, ezt a sort az üzenet előnézeteként használja, és a tárgy mellett jeleníti meg – így ez okos módja a figyelem felkeltésének.
Bővítette ismereteit az e-mail marketingről, és arról, hogy ez hogyan segíthet abban, hogy sikeres legyen a témában. Legyen tehát tudatában annak, amit ma megszerzett, és lehetőségeihez mérten alkalmazza az összes tudást, és nem okozhat gondot a remélt siker elérése.