Amit meg kell tanulnia a cikkmarketingről
Az internetes marketing az elmúlt két évtizedben sok milliomosra tett szert. Készen áll, hogy a következő legyen? Mielőtt bármilyen kampányba belekezdene, először szánjon időt arra, hogy áttanulmányozzon néhány használható tippet. Ez a cikk megtanítja egy kicsit arról, hogyan használhatja a cikkmarketinget az üzleti tevékenység előmozdításához.
Kezdje egy felejthetetlen címmel. Ne feledje, hogy a cím létrehozása olyan, mint az első benyomás. Ha erősen indul, felkelti az olvasó figyelmét, és kedvet kap arra, hogy tovább olvasson. Jó cím nélkül előfordulhat, hogy a cikk elhalad, és soha nem olvassa el, ezzel pazarolva az idejét és erőfeszítéseit.
Tartsa szem előtt az olvasó figyelmét. Senki sem szeret olyan cikkeket olvasni, amelyek bekezdéseivel csak tovább és tovább repülnek. Tökéletesítse ezt úgy, hogy minden bekezdést hat mondat alatt tartson. Ha többet kell mondania valamiről, egyszerűen kezdjen el újat. Ez megakadályozza, hogy a cikk elakadjon.
Használjon cikkforrás mezőt. Ez egy bekeretezett doboz az egyes cikkek végén. Ez egy kis háttér információt nyújt az olvasónak a cikk írójáról, ahol további cikkeket találhat ugyanattól az írótól, az esetlegesen kidolgozott projektekről, és néha képet is tartalmaz.
Próbáljon meg célozni egy kulcsszót minden cikkben. Ahol lehetséges, használja a kulcsszót a fejlécben, a címben, az alcímekben és az URL-ben, ha lehetséges. Ha lehetséges, hozzon létre kulcsszavas sűrűséget egyetlen kulcsszóval a cikkben. Ha valaki egy adott kulcsszóra keres, könnyebben megtalálja az Ön webhelyét, mert annyira kulcsszóval gazdag.
Ha jobban szeretne kapcsolatba lépni olvasóival egy cikkmarketing programban, akkor összpontosítsa cikkét egy probléma megoldására. Ez átfogó célt és témát ad a cikkének, és ezt az olvasók értékelni fogják. A problémamegoldó cikk nemcsak növeli az olvasókkal való kapcsolatát, hanem finoman ösztönzi őket a termékek vagy szolgáltatások vásárlására.
Ne fordítsa minden figyelmét saját maga eladására, amikor cikkmarketingről van szó, a tartalomra kell összpontosítania. Forgalomra van szüksége a webhelyén, és nem kap semmilyen tartalmat, ha a tartalom hiányzik, sima vagy egyszerűen haszontalan. Olvasóinak éreznie kell, hogy valamit kihoz abból, amit nyújt, különben máshova fordulnak információért.
Cikkének címe talán a legfontosabb része a marketing egész szövegének. Ez nem azt jelenti, hogy nem szabad egyformán összpontosítania a szöveg törzsére, de a címe lesz az első, amit az emberek elolvasnak. Ha a cím nem elég fülbemászó ahhoz, hogy behúzza őket, akkor az emberek soha nem fogják elolvasni a cikket.
Tegyen a címébe olyan szavakat, mint a "Hogyan" és a "Miért". Kíváncsivá teszik az olvasót a témában, és bevonják őket a darabjába. Az első tíz és az első öt lista használata szintén jól használható a cikk iránti érdeklődés felkeltésére. Ideális, ha ezeknek a kifejezéseknek az egyikét egy kulcsszóval kombinálhatja a címsor előállításához.
A cikkmarketing javításának módja az, ha továbbra is a témával foglalkozik, és információs anyagokat bizonyít a fogyasztók számára az olvasáshoz és a befogadáshoz. A szűkszavú, de a fogyasztók számára még mindig tele információkkal rendelkező cikkek jobbak, mivel nem riasztják el az embereket hosszan vagy halálra untatja őket.
Nem lesz egyik napról a másikra a következő nagy internetes sikertörténet, ezért fontos, hogy megalapozott maradjon minden nettó üzletben. Mindaddig, amíg koncentrált marad, és ilyen nagyszerű tippeket használ fel segítségére az út során, elkezdheti építeni a sikeres webes vállalkozást, és közelebb kerülhet a nettó milliomosok felé.